Termeni si conditii utilizare site toyjoy.ro.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie urmatorii termeni si conditii de utilizare.
Magazinul online Toy Joy, (numit in continuare „SITE”) este proprietatea si este administrat de catre TOY JOY KIDS S.R.L., cu urmatoarele date de identificare:
- Capital social subscris si varsat: 200 RON
- Sediul social: str. Cerna nr. 18, mun. Iasi, jud. Iasi
- Reg. Com. J22/78/11.01.2023
- CIF: RO 47427262
- Cod CAEN 4765: Comert cu amanuntul al jocurilor si jucariilor, in magazine specializate
- Cont Bancar: RO47BRDE240SV68756502400 deschis la BRD Groupe Societe Generale
Preambul:
- Comertul electronic intra sub jurisdictia Legii 365/2002 modificata si completata prin OUG 34/2014.
- Urmatorii termeni si conditii sunt considerati a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.
- Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificati oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.
- Prin accesarea SITE-ului, UTILIZATORII consimt sa respecte urmatorii termenii si conditii precum si legislatia aplicabila.
- In temeiul acestei legi cu modificarile si completarile ulterioare, se statueaza urmatorii termeni si conditii aplicabili comercializarii marfurilor si serviciilor prin intermediul SITE-ului:
TERMENI SI CONDITII
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:
- UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si conditiile prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.
- CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si conditiile prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initieaza si finalizeaza o comanda.
- UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii TOY JOY KIDS SRL.
- COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.
- CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SITE-UL este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.
- SITE-UL depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SITE-UL precizeaza ca imaginea/imaginile produselor are/au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SITE fara preaviz sau pot contine erori de operare.
- De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structuri informatiei, uneori, descrierile produselor pot fi incomplete, insa SITE-UL despune eforturi sustinute pentru a prezenta informatiile cele mai relevante. Pentru prezentarea detaliata a produselor pot fi consultate paginile web ale producatorilor respectivi.
- Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil. Cupoanele de reducere pot fi aplicate pe toate produsele, inclusiv pe cele aflate in alte promotii, mai putin pe produsele din categoria ” Reduceri sau Lichidari de Stoc”, produse ce nu suporta alte reduceri. Valoarea cuponului nu se aplica taxei de transport. Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. In momentul plasarii comenzii se poate aplica un singur cupon atat pe site, cat si telefonic. Cardurile cadou pot fi achizitionate direct de pe site sau din magazin si pot fi aplicate pe site pe toate categoriile de produse.
- SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SITE-ul nu este responsabil de politica de confidentialitate practicata de acestea, precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.
DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL.
- Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SITE-UL isi deruleaza operatiunile.
- Daca SITE-UL confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SITE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SITE-ului catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
- SITE-UL nu considera in niciun moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.
- SITE-UL isi rezerva dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza ca telefon de contact.
- Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SITE.
- Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre SITE sau un furnizor al acesteia.
OBIECTUL CONTRACTULUI.
- Obiectul CONTRACTULUI il constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SITE.
- Modificare sau anulare comanda. Pentru modificarea unei comenzi este necesar sa ne transmiteti cat mai repede un email la toyjoy.iasi@gmail.com cu titlul „Modificare comanda” si sa ne indicati modificarea dorita. Pentru anularea unei comenzi este necesar sa ne transmiteti cat mai repede un email cu titlul „Anulare comanda”. Vom face tot posibilul sa va modificam sau anulam comanda daca aceasta nu a fost predata curierului. In cazul in care comanda a fost predata curierului, comanda nu mai poate fi anulata sau modificata. Se considera ca o comanda a fost predata curierului in momentul in care se trimite catre client un email cu titlul „Colet in tranzit”.
PRETUL CONTRACTULUI.
- Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE.
- Pretul poate fi modificat de catre SITE, in orice moment, fara preaviz.
- Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SITE-ul atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori umane, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SITE-ul va informa CLIENTUL asupra pretului corect.
- Eventualele comenzi plasate care contin preturi derizorii din motivele de mai sus, se vor anula automat.
Pretul produselor si serviciilor include T.V.A. (TAXA PE VALOARE ADAUGATA).
MODALITATEA DE LIVRARE
- SITE-ul isi va indeplini obligatiile contractuale in termen de cel mult 5 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este disponibil, SITE-ul va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
- SITE-ul livreaza produsele comercializate exclusiv pe teritoriul Romaniei. SITE-ul nu livreaza in strainatate. Se pot procesa comenzi plasate pe SITE din afara Romaniei, dar livrarea se face exclusiv pe teritoriul Romaniei.
- SITE-ul poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.
- Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat.
- SITE-ul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI.
- SITE-ul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.
- SITE-ul va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
- SITE-ul atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SITE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
- Pentru zonele definite de curier ca fiind in afara zonei 0 de livrare (de obicei sate, comune) sau/si colete voluminoase (de obicei cu greutatea mai mare de 10 kg), se aplica costuri suplimentare de transport care vor fi comunicate inainte de confirmarea finala a comenzii.
GARANTIA PRODUSELOR COMERCIALIZATE
- Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
- Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute la adresa de email toyjoy.iasi@gmail.com.
- CLIENTUL, in calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, in caz contrar existand posibilitatea de a pierde garantia.
Garantie comerciala. Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garantia de conformitate. Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform OUG 140/2021. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.
MODALITATILE DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SITE-ul va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile comandate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.
- Plata in Numerar (Ramburs): Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare produselor in sistem ramburs. In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se face dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
- Plata Online folosind Cardul: Se poate efectua plata online cu cardul bancar in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Pentru plata cu cardul CLIENTUL este redirectionat catre o noua pagina detinuta de terta persoana juridica care autorizeaza si faciliteaza operatiunea de plata cu cardul in numele SITE-ului. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii CLIENTULUI.
- Transfer Bancar: Plata prin Transfer Bancar se face in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. In acest caz (plata prin transfer bancar), livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
RETURNAREA PRODUSELOR
Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.
Cererile de returnare se trimit prin Email sau Curier cu Confirmare de Primire la sediul social al TOY JOY KIDS SRL. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original (daca s-a emis in forma scrisa), certificatul de garantie in original cat si copie dupa cartea de identitate a persoanei pe numele careia a fost emisa factura.
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe SITE sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
- Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
- Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
- Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email catre TOY JOY KIDS SRL la adresa toyjoy.iasi@gmail.com.
- In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.
- Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii:
- Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
- Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata Transfer Bancar. Pentru realizarea transferului este nevoie sa ne indicati un cont bancar valid avand ca titular numele dumneavoastra. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
- Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
- Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
- Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
- Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
*Model de formular de retragere. Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre TOY JOY KIDS SRL,
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: …………
Comandate la data ………… / primite la data …………
Numele consumatorului …………
Adresa consumatorului …………
Data …………
Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) …………
- Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.”
- Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 „(1) Profesionistul (TOY JOY KIDS S.R.L.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11. (2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.”
Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
„(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. […]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”
- Produsele returnate vor fi trimise la adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.
- Atragem atentia ca, in cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura (folosire), zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide neacceptarea returului.
- In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la acceptarea de catre SITE a returului.
Exceptii:
Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai in situatia in care sunt sigilate:
- Inregistrarilor audio, video;
- Programele informatice (jocuri video, de exemplu).
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
- Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
- Produsele distinct personalizate;
- Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.